Benvenuti à i nostri siti web!

Ispezione di materia prima.

news

Passu 1: ispezione di materia prima.
Acquisizione di materie prime da grande siderurgia per assicurà a qualità di e materie prime.Dopu avè ricivutu e materie prime, a dimensione, a cumpusizioni chimica è e proprietà fisiche di e materie prime sò testate, è e materie prime senza qualificazione sò direttamente rifiutate per assicurà a qualità di e materie prime.

Passu 2: Test in u prucessu di pruduzzioni.
Durante a produzzione, i travagliadori testanu i prudutti semifiniti.L'ingegneri di l'ispezione di qualità realizanu ispezioni casuali da i prudutti per assicurà a qualità di u produttu, inspeccionà una parte di u pruduttu, è utilizate a qualità di sta parte di u campione cum'è un rappresentante di a qualità generale.

Segui strettamente u prucessu di pruduzzione è u pianu di pruduzzione per evità i prudutti difettusi per mancanza di tecnulugia di produzzione, è inspeccione strettamente i campioni per evità i prublemi di qualità di u produttu.

Per a trasfurmazioni di i prudutti semi-finiti, i travagliadori verificanu sempre a dimensione è a qualità di u produttu, è l'ingegnere di qualità verificarà a dimensione di u produttu è a superficia di u produttu in ogni mumentu, è verificate u statu di travagliu di a macchina di trasfurmazioni in tempu per evità u produttu. prublemi di qualità.

Passu 3: prova dopu à a fine di a merchenzie.
Dopu chì e merchenzie sò finite, l'ingegnere di qualità cunduce un campionamentu proporzionale di tutti i prudutti finiti cum'è a dimensione, a superficia, a cumpusizioni chimica è e proprietà fisiche attraversu l'equipaggiu di prova per assicurà chì a dimensione, a superficia, a cumpusizioni chimica è e proprietà fisiche di u pruduttu cumpletamente. risponde à i bisogni di i clienti è i requisiti standard di u produttu.Dopu l'ispezione, i prudutti micca qualificati devenu esse riproduci.

Passu 4: Prova prima di spedizione.
Pisà u pesu di u pallet o di a scatula di legnu prima di a consegna per assicurà chì risponde à i requisiti di spedizione, è verificate se a scatula di legnu hè forte, deve risponde à i requisiti di spedizione è se a scatula di lignu pò ghjucà un effettu a prova di umidità.Dopu avè cunfirmatu chì l'ispezione hè curretta, a spedizione pò esse spedita per assicurà chì a merce di u cliente hè di alta qualità.


Tempu di Postu: Dec-24-2021