Benvenuti à i nostri siti web!

Quattru Aree Principali Impulsanu a Demanda di u Mercatu Per Grandi Castings è Forgiatura

1.Four Major Areas Drive The Market Demand For Large Castings And Forgings

Sicondu Zhang Guobao, vicedirettore di a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma di l'Agenzia di Notizie Xinhua, i quattru zoni principali guidanu a grande dumanda di custruzzione di fonderie à grande scala.
Zhang Guobao hà introduttu in l'investigazioni d'oghje nantu à e prime cumpagnie di u gruppu di machini pesanti in Cina è altre imprese.In i prossimi anni, u sviluppu di l'industria di fusione è forgiatura à grande scala in a putenza di China, petrochimica, metallurgica, custruzzione navale è altre industrie hà da ghjucà un rolu enormu.
Inoltre, sicondu l'intruduzioni, da u puntu di vista internaziunale, u grande casting è forgiatura recentemente hè ancu in cortu supply, u calendariu di pruduzzione di parechje fabbriche di macchine principali hè stata affettata è limitata da grande casting è forging.

2.Fighjendu a Situazione di Sviluppu di l'Industria di Fonderia Da a Perspettiva di Orientazione Politica è Applicazione di a Nova Tecnulugia

In u mondu oghje, l'innuvazione tecnologica cambia cù ogni ghjornu chì passa.U sviluppu di l'informazioni, a cunniscenza, a mudernizazione è a mundialisazione hè imparable.I novi paesi in via di sviluppu emergenu rapidamente.L'ecunumia internaziunale è u mudellu di fabricazione stanu affruntendu novi sviluppi maiò, aghjustamenti maiò è cambiamenti maiò.L'industria di a fabricazione di a Cina hà ancu introduttu novi strategie di sviluppu è sfide.

news (1)

A pulitica naziunale favurisce l'applicazioni di a tecnulugia di prefazione

U 9 ​​di lugliu di u 2018, u "Guida di custruzzione è di prumuzione di a piattaforma Internet di l'industria" attivata da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione hà da scopu di accelerà a creazione di u sistema di piattaforma Internet per l'industria è accelerà a prumuzione di a piattaforma Internet industriale.
Mentre l'Internet accelerà, l'intelligenza artificiale diventa una nova industria cun focus di pulitica.Cum'è una tecnulugia di stampa 3D chì hè stata sviluppata rapidamente è appiicata cù successu in a produzzione di fonderia in l'ultimi anni, hà risoltu cù successu parechji prublemi tecnichi chì ùn ponu esse risolti da i prucessi tradiziunali di casting.3
A tecnulugia D hà una larga prospettiva in a produzzione di fonderia, è parechji guverni lucali anu introduttu successivamente una quantità di pulitiche cunnesse per incuragisce u sviluppu di l'industria di stampa 3D.

news (3)

L'applicazione di a nova tecnulugia introduce l'era di u casting intelligente verde

In l 'ultimi dui anni, u "strittest" governanza prutezzione di l'ambienti hà eliminatu a più capacità di pruduzzione backward, chì hà purtatu à una nova volta di sviluppu di l'industria di fonderia di China cum'è una industria di basi dopu à i pene di riforma industriale.Un gran numaru di prudutti di prutezzione di l'ambienti verdi è l'equipaggiu sò emersi, è u sviluppu durevule hè diventatu u mainstream.With u rapidu sviluppu di a tecnulugia di l'informazioni, u novu modu di produzzione intelligente di l'industria di fabricazione affluente di big data hè statu sviluppatu. l'algoritmu, a cumpetitività core di l'imprese hè ancu migliurata, è l'industria di a fabricazione di Cina hè più trasfurmata è aghjurnata.

Attualmente, a produzzione di colata d'acciaio à grande scala hà fattu un grande prugressu in Cina.Ancu s'ellu ùn hà ancu a capacità tecnica di pruduce prudutti high-end, una quantità di ricerca di tecnulugia chjave hà fattu scuperte, è a realizazione di a produzzione indipendente di castings high-end hè ghjustu intornu à u cantonu. A tecnulugia di lega d'aluminiu hà realizatu. a ricerca indipendente è u sviluppu è a pruduzzione di parechji castings high-end grande thin-wall.In u futuru, u sviluppu di castings high-end cù esigenze più strette continuerà.

news (2)

3.Capture applicazioni tecnulugia hotspot, stratèggi di sviluppu futuru layout

A prutezzione di l'ambiente è l'applicazioni di a nova tecnulugia acceleranu a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di fonderia, è l'aghjurnamentu intelligente hè u compitu primariu.Per aiutà à a trasfurmazioni è à l'aghjurnamentu di l'industria di fonderia in Cina, custruite una piattaforma di serviziu cumpleta per l'industria, a "Exhibition 2018 China Foundry Industry Exhibition", chì serà custruita da u Centru di Promozione di Produttività di l'Industria di Fonderia è a Filiale Fundatrice di Ingegneria Meccanica Chine. Società, si terrà u 15-17 nuvembre 2018. Tenuta à u Suzhou International Expo Center.

"2018 China Foundry Industry Exhibition" hè una piattaforma cumpleta chì si cuncentra à serve à e cumpagnie di fonderia.Cum'è una piattaforma di visualizazione di marca corporativa, mostrarà novi materiali, equipaghji intelligenti è prudutti innovatori in l'industria di fonderia in u locu;l'urganizatore invitarà cumpratori di alta qualità in virtù di e so risorse vantaghji di l'industria è anni di sperienza prufessiunale in l'uffiziu;è cooperà cù parechje urganisazioni di media cooperative domestiche è straniere per urganizà u publicu prufessiunale.tour di gruppu;media prufessiunali cumuni in casa è à l'esteru per realizà un rapportu globale cumpletu nantu à a mostra è mostre presentate.

"2018 China Foundry Industry Exhibition" copre u produttu è a tecnulugia di liberazione, a ricerca di tendenza, i cunferenze di l'esperti, i ghjovani travagliadori scambii di riunioni, etc., chì portaranu una festa cù cuntenutu riccu, efficienza prufessiunale è frequenti punti culminanti à l'industria di fonderia di China!

Tutti i tipi di novi materiali di casting amichevuli di l'ambiente esposti à l'ultima mostra attrae l'attenzione di i cumpratori in a regione Yangtze River Delta è in tuttu u paese;i novi prudutti in mostra anu attiratu un gran numaru di visitatori per cunsultà;assai avvenimenti tenuti in u stessu periodu sò stati cuniati cù e tecnulugia novi.L'applicazione in a produzzione hè principalmente da e materie prime, u disignu di u prucessu à u sistema di gestione intelligente, è a liberazione centralizzata è a spiegazione dettagliata, l'atmosfera hè viva.
A "2018 China Foundry Week" tenuta in u stessu periodu serà basatu annantu à u tema di "Innuvazione guidata, Upgrade è Cambiamentu di l'Industria di Fonderia di China".U foru speciale si focalizeghja nantu à l'applicazione di a tecnulugia di l'industria calda è e tendenze di sviluppu in l'industria di fonderia.

news (4)

Tempu di Postu: Aug-02-2021